zware week - Reisverslag uit Kayacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu zware week - Reisverslag uit Kayacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu

zware week

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

05 Juni 2015 | Turkije, Kayacık

Deze week was best wel zwaar, waarom? De scooter was stuk gegaan :( dus ik moest iedere dag lopen naar het oppas adres het is ongeveer 5 km en dat dus heen en terug. Ben in de tussentijd helemaal klaar met lopen! Ook al miste ik het lopen 2 weken geleden nog hahah.
Dan zou ik nog liever een fiets willen hebben.

Ook was deze week zwaar omdat Lucas zijn kiezen door aan het komen zijn en hij heel erg jankerig/gillerig is hierdoor hij wilt niets maar alles, gelukkig valt het mee met de poepluiers.
Verder blijf ik er bij dat de tuin en misschien het huis ook niet helemaal gemaakt is zodat hij lekker vrij kan spelen dus moet achter hem aan blijven lopen. Het is allemaal prima, maar wanneer ik moet koken voor hem is het zo lastig, want hij blijft maar naar me toe komen om opgetild te worden en te kijken wat ik doen ben. Ik kan vertellen met 1 hand snijden is niet te doen hahha!

Deze week ben ik dus flink aan de wandel en aan de andere kant zo leer je wel de buurt beter kennen en in de ochtend is het nog best prettig alleen vanaf nu is het echt zomer dus heel erg warm!
Dinsdag en donderdagen ga ik voortaan sowieso lopend en terug hardlopen, want dan ben ik later klaar en is het prettig buiten.

Toch wil ik graag de scooter terug, want anders zijn we zo aan huis gekluisterd dat is dan weer een nadeel hier en volgende week komen mams en zus hier dus dan wil ik hem zeker hebben!

Vandaag ben ik na het werk met Suus gaan chillen op het strand echt heerlijk was het! En nog lekkerder ze had dropjes voor mij meegenomen hmmmmmmmm dat mis ik wel :) bedankt Suus.
Op de terug weg had ik mij voorgenomen dezelfde weg terug te lopen was ik de weg kwijt geraakt door een paar keer aan mensen te vragen waar Oasis was (winkelcentrum aan de grote weg om weer naar Konacık te komen) de een zei rechts de ander links de ander rechts weer een ander rechtdoor en allemaal hadden ze het mis. En heb het na het kopen van geluksoogjes zelf kunnen vinden... dus nu ben ik zeker klaar met wandelen!!! Hahaha

Tijd om te relaxen en vanmiddag vertelde Nur dat we morgen naar het strand gaan dus dat wordt een heerlijke laatste werkdag voor deze week.. jeej!!

Xxx

Ps naast de drop mis ik jullie ook hoor!

  • 06 Juni 2015 - 10:06

    Kristel:

    Lekker genieten op het strand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kayacık

Suzanne

3 maanden, nou oké 77 dagen zal ik in Bodrum verblijven! Hier zal ik zo af en toe verslag doen van hoe het daar allemaal gaat.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 5036

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 16 April 2015

Bodrum

Landen bezocht: