Ik lijk toch meer op mijn moeder dan ik dacht - Reisverslag uit Kayacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu Ik lijk toch meer op mijn moeder dan ik dacht - Reisverslag uit Kayacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu

Ik lijk toch meer op mijn moeder dan ik dacht

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 Mei 2015 | Turkije, Kayacık

Vandaag werd ik lekker vroeg wakker, heerlijk vind ik dat.
Tijdens het douche bedacht ik me laat ik even lekker de badkamer gaan soppen en terwijl ik dat aan het doen was en bijna het hele flesje bleek gebruikte, dacht ik hmm misschien is dit wel iets te .. Waarom ben ik zo met bleek aan het smijten?
De seconde erna bedacht ik mij wacht evennnnn het is vandaag 10 mei de 2e zondag van mei .. moederdag en de verjaardag van mijn moeder dus dubbel op feest en blijkbaar ga je dan dingen doen die zij ook altijd graag doet. Thuis is het zo dat er dan altijd wel iemand de minuut er na naar de wc moet en daarna krijgt mams altijd te horen... heh jij met je bleek! En dan gaat ze altijd stiekem lachen.

Na de badkamer dacht ik nou ben toch zo lekker bezig laat ik gelijk de woonkamer en slaalkamer doen! Heb daar alleen maar wel even een beetje geur bij gedaan hahah :p en nu tijdens het schrijven komt Rene Froger ook nog even langs met een eigen huis .. mijn dag is nu al compleet :D ... owja plus dat ik stroopwafels in de lokale supermarket heb gevonden!!

Fijne zondag!

Mam, fijne verjaardag (annem, doğum günün kutlu olsun) en een fijne moederdag (anneler günün kutlu olsun) ik zie jullie tijdens de brunch met tango :) xxx laat je verwennen!!!

  • 10 Mei 2015 - 14:16

    Patricia:

    ahHahah dat bleek verhaal komt mij op alle fronten heel bekend voor

  • 10 Mei 2015 - 16:33

    Suu:

    Haha ja denk dat het iets Bezembinder achtigs is :p

  • 11 Mei 2015 - 08:54

    Patricia:

    Lekker fris!!!

  • 11 Mei 2015 - 12:57

    Paps&mams:

    tja kind wat zal ik zeggen je oma gooide ook veel bleek in de wc dus ja zit in je gaat over van moeder op kind en was even gezellig zo met tango aan tafel en nog selfie met ons 4 met ons 5 gemaakt
    bedankt voor de kaart en cadeaus ben weer in de watten gelegd
    xxx paps & mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kayacık

Suzanne

3 maanden, nou oké 77 dagen zal ik in Bodrum verblijven! Hier zal ik zo af en toe verslag doen van hoe het daar allemaal gaat.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 5038

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 16 April 2015

Bodrum

Landen bezocht: