laatste week april - Reisverslag uit Konacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu laatste week april - Reisverslag uit Konacık, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu

laatste week april

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 Mei 2015 | Turkije, Konacık

De afgelopen dagen heb ik het nog best druk gehad. Van de week zijn we een wandelgroepje gestart met Döne (nicht), tante en de hond. Toch ongeveer 5 km gewandeld en heerlijk om 's avonds op die manier te ontspannen. En Ateş de hond vond het ook heerlijk hij is best groot geworden al en zit eigenlijk bijna altijd op het dakterras bij tante dus niet al te veel ruimte daar, gelukkig heeft hij wel zijn eigen huisje en wordt er goed voor hem gezorgd, tante noemt hem altijd liefkozend çirkin oğlum (mijn lelijke zoon) hahha ik moet er altijd zo om lachen zit nu ook stiekem te lachen achter mijn scherm.

Het is trouwens echt zomer aan het worden het is echt al warm het nieuws zegt 25 graden, maar als ik voor op ons balkon zit dan brand ik soms bijna weg.

Gister ben ik met Selvi (nicht) en Nesli (nicht) en hun kinderen de hele dag op pad geweest. Hatice en Usulay hadden namelijk een dansvoorstelling ter ere van wereld dans dag, volgens mij heb ik dat wel eens in Nederland op het nieuws gezien dat wij het ook hebben. Echt heel leuk was het en in een oude arena midden in Bodrum dus extra leuk! De kinderen van verschillende scholen deden dansen uit allerlei delen van Turkije in originele klederdracht, echt schattig!
Hatice zei voordat we daar aankwamen dat ze een beetje zenuwachtig was en bang de stapjes te vergeten, maar uiteindelijk hebben ze het beide heel goed gedaan, ben trots op ze!
Uiteindelijk zijn we geloof ik om half 3 weg gegaan van huis en rond 10 uur 's avonds waren we pas weer terug en hebben we nog even wat gegeten en gedronken bij Nesli, was een leuke en gezellige dag.

Vandaag heb ik het rustig aan gedaan en heb ik Usulay geholpen met armbandjes maken en nog naar een speeltuin/fitness..ehm ja ook tuin geweest met tante en Usulay en haar vriendinnetje. In Poelenburg heb je ook zo een fitness gebeuren wel leuk om te zien en handig .. Hier wordt het alleen ook echt gebruikt.
Daarna met Soner naar het strand in Gumbet geweest en daar bij een café gezeten en grappig om te melden er liep in ene een man langs die zijn kameel aan het uitlaten was hahaha dat kan ook echt alleen in dit soort landen.

  • 07 Mei 2015 - 09:24

    Paps& Mams:

    lekker dat het warmer gaat worden hoop dat kameel niet op strandje plast waar wij gaan zitten hihihihihih

    xxxx paps &mams

  • 09 Mei 2015 - 13:30

    Suu:

    Nou volgens mij heeft hij jullie wel een warm badje gegeven hahahah :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Konacık

Suzanne

3 maanden, nou oké 77 dagen zal ik in Bodrum verblijven! Hier zal ik zo af en toe verslag doen van hoe het daar allemaal gaat.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 5076

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 16 April 2015

Bodrum

Landen bezocht: