Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu

Ankara

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 April 2015 | Turkije, Ankara

Een weekje op familie bezoek in Ankara!

Hier wonen Soner zijn zus en aantal ooms en tantes en verderop in Aksaray woont zijn moeder en meer familie gaan we dacht ik morgen of vanavond heen.
Ik moet zeggen grote families zijn erg verwarrend en geen idee meer wie wie is.. dus gister werd ik op de proef gesteld (gelukkig alleen door soner en nichtje) met de vraag hoe een tante heet. In gezichten ben ik goed maar namen slecht heel slecht dus wist het niet nu moest ik als straf ijs halen :( Maar oke ik kan Soner makkelijk terug pakken dus wacht maar.
De afgelopen 2 avonden zijn we steeds bij verschillende familie op bezoek geweest, best gezellig hoor, zo leuk te zien dat ze van de kleinste dingen een feestje maken en gelijk dansen en alles :)

Zometeen gaan we naar Atatürk plein of ik weet niet precies hoe het in het Nederlands heet, maar het is een belangrijk persoon voor ze geweest en het schijnt mooi te zijn, ben benieuwd!


  • 21 April 2015 - 18:40

    Rvb:

    leuke verhalen. ataturk was de eerste president van Turkije

  • 21 April 2015 - 21:48

    Han:

    Ataturk is zo' n beetje de grootste Turk der Turken geweest.
    De grondlegger van het moderne Turkije. Groot denker en politicus.


  • 21 April 2015 - 21:56

    Suzanne Van Bezooijen:

    Dat klopt allemaal als een bus jullie gaan door naar de volgende ronde. Het was interessant om te zien hoe hij zo belangrijk is geworden voor ze.

  • 25 April 2015 - 16:34

    Mams & Paps:

    jij hebt niet goed opgelet toen wij in 2003 in Turkije waren hoorde we dat Ataturk voor die tijd eigenlijk een moderne man was hij wilde veranderingen meer naar het europese
    xxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Suzanne

3 maanden, nou oké 77 dagen zal ik in Bodrum verblijven! Hier zal ik zo af en toe verslag doen van hoe het daar allemaal gaat.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 5072

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 16 April 2015

Bodrum

Landen bezocht: