Nog heel even! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu Nog heel even! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Suzanne Bezooijen - WaarBenJij.nu

Nog heel even!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 April 2015 | Nederland, Zaandam

Het is donderdag en vandaag heb ik mijn laatste volleybal wedstrijd we staan nu op de 6e plek en kunnen niet hoger of lager dus dat is beslist, in ieder geval geen degradatie!

Van Parteon heb ik 6 weken niets gehoord en vandaag dan eindelijk het verlossende telefoontje het contract wordt opgestuurd mijn verzoek voor huisbewaring is dus goed gekeurd! Hè hè dat werd eens tijd nu maar snel contract tekenen en hoppa ik kan echt zorgeloos weg gaan.
En tijdens het schrijven inderdaad het contract binnen gehad :) wiehhhoe

Ben benieuwd naar alles owja en mijn koffer gepakt bleek er 15kg in te zitten en mag 20kg dus ben nog maar wat dingen er in gaan stoppen en tadaa precies 20kg je bent Nederlands of je bent het niet toch :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Suzanne

3 maanden, nou oké 77 dagen zal ik in Bodrum verblijven! Hier zal ik zo af en toe verslag doen van hoe het daar allemaal gaat.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5072

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 16 April 2015

Bodrum

Landen bezocht: